Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2022

οι δύο όψεις των συμβαινόντων….

Με αφορμή το… Τὸν Πρωθυπουργό σας δὲν τὸν ἀκοῦτε ποὺ ἀνήμερα τῶν Θεοφανείων σᾶς εὐχήθηκε «καλὴ φώτιση» καὶ πὼς « ἡ μόνη ἀλήθεια ποὺ σώζει εἶναι τὸ ἐμβόλιο;;» (Θεὸς γὰρ ἐμβόλιόν ἐστι!) δυο συνειρμικές σκέψεις και προτάσεις 

…μήπως από μια οπτική, ‘’αλήθεια’’ δεν εκφράζει; Ο αόρατος Κύριος ενεχρονίσθη και εχωρήθη, γενόμενος ορατός και ψαυστός, Θεός εν σαρκί. Εμβολίσθη (ως αστραπή) στον σταυροειδή χωροχρόνο για να δώσει νόημα σε αυτόν και δια Σταυρού τον σταυροειδή ΑΔΑΜ (αρχικά Ανατολής Δύσης Άρκτου Μεσημβρίας, συμπαντικού έκπτωτου, ασθενούς και τεθανατωμένου τη αμαρτία, ανθρώπου).

να απελευθερώσει…. 

Μήπως Ο Κύριος και Θεός δεν είναι ο εμβάς στον ιορδάνη (των δύο πηγών ΙΟΡ και ΔΑΝ) όπως και όλοι μας εκ δύο γονέων έχοντες πηγή; … αλλά βαδίζοντες νομοτελειακά προς την νεκρά θάλασσα, Ο Τριαδικός Θεός είναι το μόνο εμβόλιο

στην ζωή μας που είναι ικανό να μην μας οδηγήσει στην νεκρά θάλασσα, αλλά στρέφοντας τα ύδατα, να μας επιστρέψει (δια μεταστροφής του νοός – μετάνοια) στην Ζωή. Δεν είναι Ο εμβάς εις κοιλίαν άδου για να μας χαρίσει εκ της Πλευράς Ζωή. Ναι Ο Θεός ‘’εμβόλιον’’ εστί. Αγάπης και Αληθείας. 

Τι απορείτε άνδρες γαλιλαίοι, εκ της γαλιλαίας των εθνών για όσα συμβαίνουν και λέγονται ‘’δογματικώς’’ στον αντίποδα Του Φωτός, στα έθνη των σκιών; και των ‘’πεφωτισμένων’’ από διάχυτο πλάνο και διαστρεβλωμένο κάτω των πολλών ανυπόστατων υδάτων έρπων φως και όφι… με την σ+οφία τους;;; 

Δεν μας συμφέρει όμως να τα βλέπουμε όπως ο πολύφημος κύκλωψ, μονοδιάστατα, αλλά διασκοπικά που η όρασις προσδίδει βάθος πεδίου. Δεν μας συμφέρει να τα βλέπουμε όπως ο γίγαντας γολιάθ (κρητικό φύλο φιλισταίος) δλδ με κοίλο (εκ κοιλίας) κάτοπτρο, αλλά με τις πέντε πέτρες (Κύριε ελέησον…) να τον νικάμε και μας φωτίζει. Όραση με κυρτό κάτοπτρο (ταπεινότητα) που μαζεύει τις ακτίνες στο εστιακό κέντρο την καρδιά για να την θερμάνει και πυρώσει, αντί του κοίλου κατόπτρου που διαχέει τις ακτίνες εξωστρεφώς προς μετεωρισμό και ψυχρότητα. Δια κοίλου και κοιλίας ο σκοτισμός, δια κυρτού και ταπεινότητος που ελκύει την χάρι, φωτισμός.      

Δύο είναι οι κύκλοι, ο κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας και… κύκλῳ οἱ ἀσεβεῖς περιπατοῦσι· Ψαλμός ια’ 9

κι ο κύκλωψ πολύφημος υιός του ποσειδώνα (του βασιλείου των κάτω υδάτων, που έχει την έδρα του ο αντικείμενος) όπως και ο γολιάθ (στον τύπο του δράκοντος) στην γαστέρα, ως ''κύκλο'', μέσα στο επιτρέπεται, αφού ούτε τρίχα δεν πέφτει αν δεν το επιτρέψει Ο Κύριος, μοιάζει νάχει μια παντοδυναμία, την οποία συντηρεί με φαινόμενα (τάχα αποκομμένα από την θεία βούληση). Έτσι, αν δεν επιθυμούμε να θεωρήσουμε την άλλη όψη αλλά ούτε και πιστεύουμε στην ύπαρξή της, (οπότε και δεν εργαζόμαστε για αυτήν), δεν απέχουμε από το αγιογραφικό... (και γιαυτό η πρώτη εικόνα στο άρθρο, του νομίσματος του καίσαρα) ...ἀπεκρίθησαν οἱ ἀρχιερεῖς· οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα (Ιωαν.ιθ'15) Αμήν ο καλός Θεός παντοκράτωρ να μας δώσει σημεία της αληθείας Του ... νάμαστε ''νομοταγείς'' αποδίδοντες στον καίσαρα τα του καίσαρος μέχρι το σημείο που μπορεί να υπάρξει βλάβη ψυχής. Μετά, ''τρομοκράτες'' του και σύνταξη με τον όρθιο κρεμασθέντα που συντρίβει την κεφαλή του έρποντος. (ΟΦΙΣ=ΤΡΟΜΟΣ=780). ἀγαθὸν ἐλπίζειν ἐπὶ Κύριον ἢ ἐλπίζειν ἐπ᾿ ἄρχουσι.... (117) Αἴνει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον· αἰνέσω Κύριον ἐν τῇ ζωῇ μου, ψαλῶ τῷ Θεῷ μου ἕως ὑπάρχω. μὴ πεποίθατε ἐπ᾿ ἄρχοντας, ἐπὶ υἱοὺς ἀνθρώπων, οἷς οὐκ ἔστι σωτηρία. ἐξελεύσεται τὸ πνεῦμα αὐτοῦ. καὶ ἐπιστρέψει εἰς τὴν γῆν αὐτοῦ· ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἀπολοῦνται πάντες οἱ διαλογισμοὶ αὐτοῦ. (145) ... [τότε, που θα διανοιχθεί η οδός εν μέσω φύσης (4) και πεμπτουσίας (5) και θα ακολουθήσει κάθε ψυχή (100) εν σώματι, την οδό που διάλεξε να υπηρετήσει. Το Ι κεντρομόλο Ιησού προς τα άνω και σωτηρία ή το Ι τάγμα δαιμόνων φυγόκεντρο προς απώλεια. Κύριε ελέησον]. 

Κάποιος άλλος πρωθυπουργός το ξεφούρνισε… ότι το κάνει επίτηδες για να τσαντίσει τους ανεμβολίαστους [με το πειραματικό, (πετυχημένο για αυτούς και σαν ενέργειες και σαν πλείστες παρενέργειες) γενετικό σκεύασμα…]. Πρέπει να κατανοήσουμε ότι ακόμη και να μην τα βλέπουμε τα πράματα όπως ο κύκλωψ ορίζει δια των πολυφήμων ΜΜΕ, αν τσατιζόμαστε ‘’τρέφουμε’’ το θηρίο. Μη μείνουμε εκεί σε αυτήν την ‘’λογική’’ (αλλά ψυχοφθόρα) αντίδραση, γιατί κάθε τροφοδοσία του αντιδίκου αποβαίνει σε βάρος μας. 

Τα βάζουμε με τον καίσαρα και τον φαραώ, τον κοσμοκράτορα και τους υπηρέτες του (δεκανείς και πιόνια της ντπ ‘’δικούς’’ μας) και παρά τον θυμό δεν κάνουμε βήμα προόδου. Οργίζεστε και μην αμαρτάνετε (μην αστοχείτε) αλλά εμείς δυστυχώς, συνεχίζουμε να αστοχούμε.    

Ο αντίποδας στέλνει τους υπηρέτες του για να του φέρουν ‘’φαγητό’’ που είναι η ‘’γη’’ * (και τα πάθη) που εξάγουμε με κάθε αστοχία, κι Ο Κύριος με την επιστροφή των μαθητών χαίρεται που έχει τροφή άλλη, που ο κόσμος δεν γνωρίζει…. ἐγὼ βρῶσιν ἔχω φαγεῖν, ἣν ὑμεῖς οὐκ οἴδατε. 33 ἔλεγον οὖν οἱ μαθηταὶ πρὸς ἀλλήλους· μή τις ἤνεγκεν αὐτῷ φαγεῖν; 34 λέγει αὐτοῖς ὁ ᾿Ιησοῦς· ἐμὸν βρῶμά ἐστιν ἵνα ποιῶ τὸ θέλημα τοῦ πέμψαντός με καὶ τελειώσω αὐτοῦ τὸ ἔργον. (Ιωαν.δ’) 

Κι η τελείωσις του έργου, είναι να περάσει η φύση μας από τον νόμο στην χάρι…. όπως η σαμαρείτιδα. Με το άρθρο του αγ.Μαξίμου ομολογητού :  πώς δικαιολογούνται οι πέντε άνδρες της Σαμαρείτιδας και ο έκτος που δεν ήταν άνδρας της; νομίζω καλό θα ήταν να ελέγξουμε σε ποιο ‘’νόμο και άντρα’’ λειτουργεί η φύση και η ψυχή μας… και αμήν να προοδεύσουμε ευστοχώντας. 

Οργιστήκαμε με τον ααρών άβουρη που γκριζοποίησε τα ΙΜΙΑ και γράψαμε τόμους σχετικούς, αληθείας, πατριωτικούς, θυμώδεις και συνεχίζουμε την ‘’μνήμη’’ ετησίως, αλλά χωρίς μνήμη Θεού και το πραγματικό εκ Θεού δια των τριών ιεραρχών (προστατών των γραμμάτων) μήνυμα της 30/31 Ιαν…. 

Οργιστήκαμε με τον γιωργάκη που μας έβαλε στα μνημόνια όχι πάλι ‘’καταλάθος’’ στις 23 Απρ 2010. Στον αντίποδα της εορτής του ελευθερωτή των αιχμαλώτων αγίου Γεωργίου, σε σχέση με τον δεσμευτή των ελευθέρων γιωργάκη (γνωστό παιδί της αστάνα και εθνομηδενιστή)… αιχμαλώτων ελευθερωτής... 

Οργιζόμαστε και σήμερα (πολλοί με τον δικτατορίσκο) που μας λέει την αλήθεια, αλήθεια όμως, ειδωμένη από την κάτω όψη. Την καθημερινή. Από τον καθένα ξεχωριστά αλλά και δια παιδείας εκτιμώ πως πρέπει να κάνουμε τον κόπο της αναγωγής και θέασης της άλλης όψης. Μας συμφέρει…. 

Πόσο απέχει ο ‘’σημερινός λόγος’’ από την άρχουσα τάξη, από την ‘’ακούσια’’ προφητεία του αρχιερέα του τότε ενιαυτού καϊάφα; ΚΑΘΟΛΟΥ. Μπορεί στον χρόνο να πέρασαν χιλιετίες, αλλά πνευματικά, δεν απέχουν σπιθαμή. 

49 εἷς δέ τις ἐξ αὐτῶν Καϊάφας, ἀρχιερεὺς ὢν τοῦ ἐνιαυτοῦ ἐκείνου, εἶπεν αὐτοῖς· ὑμεῖς οὐκ οἴδατε οὐδέν, 50 οὐδὲ διαλογίζεσθε ὅτι συμφέρει ἡμῖν ἵνα εἷς ἄνθρωπος ἀποθάνῃ ὑπὲρ τοῦ λαοῦ καὶ μὴ ὅλον τὸ ἔθνος ἀπόληται. 51 τοῦτο δὲ ἀφ' ἑαυτοῦ οὐκ εἶπεν, ἀλλὰ ἀρχιερεὺς ὢν τοῦ ἐνιαυτοῦ ἐκείνου προεφήτευσεν ὅτι ἔμελλεν ὁ ᾿Ιησοῦς ἀποθνήσκειν ὑπὲρ τοῦ ἔθνους, 52 καὶ οὐχ ὑπὲρ τοῦ ἔθνους μόνον, ἀλλ' ἵνα καὶ τὰ τέκνα τοῦ Θεοῦ τὰ διεσκορπισμένα συναγάγῃ εἰς ἕν. (Ιωαν.ια’) 

Είναι πάλι μια καλή ευκαιρία όλοι εμείς οι διασκορπισμένοι, να ενωθούμε εις εν. Στο Σώμα Του (και κιβωτό, ίνα ώσι εν). 

…ἐκ τῶν χωρῶν συνήγαγεν αὐτούς, ἀπὸ ἀνατολῶν καὶ δυσμῶν καὶ βοῤῥᾶ καὶ θαλάσσης. ἐπλανήθησαν ἐν τῇ ἐρήμῳ ἐν γῇ ἀνύδρῳ, ὁδὸν πόλεως κατοικητηρίου οὐχ εὗρον, πεινῶντες καὶ διψῶντες, ἡ ψυχὴ αὐτῶν ἐν αὐτοῖς ἐξέλιπε· καὶ ἐκέκραξαν πρὸς Κύριον ἐν τῷ θλίβεσθαι αὐτούς, καὶ ἐκ τῶν ἀναγκῶν αὐτῶν ἐῤῥύσατο αὐτοὺς καὶ ὡδήγησεν αὐτοὺς εἰς ὁδὸν εὐθεῖαν τοῦ πορευθῆναι εἰς πόλιν κατοικητηρίου. (ψαλμ.ρς’) 

σταυρικώς εν σκιά προτυπωμένα, σταυρικώς και τώρα ενεργούμενα. Δια ΣΤΑΥΡΟΥ όστις θέλει, περνώντας από την τάξη των σταυρωτών Ανθρώπου και ανθρώπων στην ευλογημένη τάξη των σταυρούμενων, δι ου χαρά εν όλω τω κόσμω.       

Τι λοιπόν απορείτε (για τα παρόντα σκιερά) και γιατί δεν θαυμάζετε άνδρες γαλιλαίοι για τα ερχόμενα φωτεινά της άλλης όψης;;; 

9 καὶ ταῦτα εἰπὼν βλεπόντων αὐτῶν ἐπήρθη, καὶ νεφέλη ὑπέλαβεν αὐτὸν ἀπὸ τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν. 10 καὶ ὡς ἀτενίζοντες ἦσαν εἰς τὸν οὐρανὸν πορευομένου αὐτοῦ, καὶ ἰδοὺ ἄνδρες δύο παρειστήκεισαν αὐτοῖς ἐν ἐσθῆτι λευκῇ, 11 οἳ καὶ εἶπον· ἄνδρες Γαλιλαῖοι, τί ἑστήκατε ἐμβλέποντες εἰς τὸν οὐρανόν; οὗτος ὁ ᾿Ιησοῦς ὁ ἀναληφθεὶς ἀφ᾿ ὑμῶν εἰς τὸν οὐρανόν, οὕτως ἐλεύσεται, ὃν τρόπον ἐθεάσασθε αὐτὸν πορευόμενον εἰς τὸν οὐρανόν. (πραξ.α’). Αυτό που διανοίγεται μπροστά μας είναι ο μονόδρομος της ανάληψης**** (αν θέλουμε να δούμε την άλλη όψη, την πάνω των νεφών φωτεινή όψη των καθημερινών συμβαινόντων) και συναντήσουμε το υποσχεθέν εξ ύψους… έρχομαι ταχύ αποδούναι εκάστω… (Αποκ.κβ’) από την άλλη, έχουμε εμπιστοσύνη στον καλό Θεό και την απόλυτη δικαιοσύνη Του; ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ λοιπόν. Αυτοί την δουλειά τους κι εμείς την δική μας κι ο καθένας θα ‘’πληρωθεί’’ από τον κύρη που υπηρέτησε. 

Έρχου Κύριε, ανάστα…. φώτισόν μας το σκότος μην μένουμε αστοχούντες εδώ οργιζόμενοι αλλά να εξέλθουμε*** εκ της αιγύπτου των ειδώλων και σκιών δια της ερήμου, προς τον πόδα της σωτηρίας…  εις Εν, σε συνάντηση και οικείωση με Τον Τριαδικό Ένα πραγματικό σωτήρα (Χριστό) σε σχέση με τους αναστάντες πολλούς ‘’σωτήρες’’ με τα ‘’εμβόλιά’’ τους. 

--- 

* 14 καὶ εἶπε Κύριος ὁ Θεὸς τῷ ὄφει· ὅτι ἐποίησας τοῦτο, ἐπικατάρατος σὺ ἀπὸ πάντων τῶν κτηνῶν καὶ ἀπὸ πάντων τῶν θηρίων τῶν ἐπὶ τῆς γῆς· ἐπὶ τῷ στήθει σου καὶ τῇ κοιλίᾳ πορεύσῃ καὶ γῆν φαγῇ πάσας τὰς ἡμέρας τῆς ζωῆς σου. 15 καὶ ἔχθραν θήσω ** ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν. (Γεν.γ’) 

** για όποιον θάθελε να μην τρέφει το θηρίο και να αρχίσει (στο μέτρο του δυνατού και της χάριτος) με τον αόρατο πόλεμο… 

*** Η ποταμοφόρητος Εκκλησία, ο όφις και η έρημος 

**** Η σχέση του νοός με τα σχήματα και ουσία … επί πώλου όνου, χερουβείμ, Ανάσταση και Ανάληψη 

για το βάρος της αμαρτίας και την απελευθέρωση από την αμαρτία - Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς 

για να αρχίσει η άνοδος…. [ρδ’ (για εξομολόγηση) και χάρι Θεοτόκου που μένει ωσεί μήνας τρεις στον οίκο Ζαχαρίου που ως κεφαλή αφωνεί, να του λύσει το πρόβλημα και μας εισάγει στο μυστήριο…].

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου