Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

αναγωγή των ‘’κανονικών’’ και υβριδικών πολέμων στα καθ’ημάς …

Ξετυλίγοντας το κουβάρι, ακολουθούντες τον μίτο των συμβαινόντων διαχρονικά πολέμων, με οποιαδήποτε μορφή, φτάνουμε στην ρίζα. Είναι η έξοδος από τον παράδεισο. … 15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν. (Γεν.γ’) 

Η χάρις και ειρήνη έσω του κύκλου Αληθείας (1) και η απώλειά τους και πόλεμος, έξωθεν αυτού, στον κύκλο της ασεβείας. Δια πολέμου επαναποκτάται η πρότερη μακαρία κατάσταση και μόνο με την προϋπόθεση, ΑΝ υπερισχύσει ο πνευματικός νόμος* ενάντια του σαρκικού που ενεργεί κατά διάνοιαν εν τοις μέλεσι (2), σε επίπεδο προσωπικό, κράτους, ανθρωπότητος. 

Για όποιον θα ήθελε να βάλει καλή αρχή, πρέπει να ξεκινήσει από το βάθος καρδίας και επεκτεινόμενο σφαιρικά έως τα όρια του σύμπαντος, δια Της Θεοτόκου ώστε να συντρίψει την κεφαλή του κυρίως εχθρού μας διαβόλου, έρποντος όφεως, κι όχι αντίθετα ότι τάχα επειδή ο κόσμος έχει μια εξωτερική ‘’ειρήνη’’,  απαραίτητα

και η καρδιά θάναι ειρηνική… γιατί αν …ἡ οἰκοῦσα ἐν ἐμοὶ ἁμαρτία δρά, μοιραίως και θα επεκτείνεται…  Η αμαρτία μας αντανακλάται και στα πεπρωμένα του σύμπαντος κόσμου Ἅγιος Σιλουανὸς Ἀθωνίτης. 

Κι αν κάποιος θάθελε να λύσει την εντός αιτία, αυτή θα αντανακλαστεί και έξω. Αν όμως εργαστεί χωρίς Χριστό, η επίτευξη εξωτερικής ειρήνης όχι μόνο θάναι πρόσκαιρη (ίσως απατηλή) αλλά οπωσδήποτε όχι συμφέρουσα, γιατί ποιο το όφελος να υπάρχει εξωτερική ειρήνη ή διπλωματικά ή με το γιαταγάνι της άμυνας (στα καθ’ημάς ελληνικά) ενάντια στα ρυπαρά έθνη που κατέλαβαν την αθήνα (5) και ακρόπολή μας, αλλά στην εντός ημίν κεφαλή και ακρόπολη, επιμένουν να υπερισχύουν οι ρυπαροί λογισμοί; … όχι απλά ματαία νίκη, αλλά και ψυχοβλαβής, χωρίς να υποτιμούνται οι αγώνες και οι αγωνιστές του ’21, του ’40… (που όμως δεν απείχαν από το ρωμαΐικο είναι, του συνδυασμού υπέρ πίστεως και πατρίδας)… ομόπνοα, ποιο το όφελος να επαναποκτήσουμε την Πόλη και πρωτεύουσα, στον τύπο της καρδιάς, αν είμαστε εκτός καρδιάς, εκτός Νυμφώνος; πως λειτουργούν επί του πρακτέου οι αγ.Κωνσταντίνος και Ελένη, η σχέση τους με την βασιλίδα των πόλεων και την εν ημίν βασιλεία... Κύριε ελέησον! 

Ειρήνη θέλει ο κόσμος για να προοδεύσει, αλλά όχι όλοι ή ακόμη και ονοματίζοντας την πολεμική τους διάθεση και κυριαρχία (του αμαλήκ) σε ‘’ειρήνη’’. Φαίνεται να τοποθετήθηκε η Ελλάδα ως κόρη Φωτός από την ‘’καλή’’ πλευρά, αλλά όχι όλοι οι έλληνες, που ο καθένας με το DNA του (συνέχεια ηρώων και αγίων ή προδοτών) με τα ακολουθούντα mRNA του (3), έλικες και ελίξεις θετικές (9) ή αρνητικές (6) υπακούοντας σε ‘’άνωθεν’’ (με εισαγωγικά ή χωρίς) αποστολές, δρα επ’ωφελεία ή αντίθετα του θείου σχεδίου** και της ανθρωπότητος.   

Συμφέρει στον άνθρωπο, να κινηθεί προς αυτογνωσία και συμπυκνώσει όλους τους αγώνες και πολέμους, στον ΕΝΑΝ κύριο εντός.

Να δράξει παιδείας  και νουθεσίας Κυρίου για να συμμαζέψει τον όλον χρόνο στους πόδας του…. ένδοξο παρελθόν και ελπιδοφόρο (υπό προϋποθέσεις) μέλλον ώστε να έλθει με προτέρημα γνώσης και στον έσχατο μεγάλο πόλεμο αυτοπροσδιοριζόμενος από ποια πλευρά θα πολεμήσει, με αναπόφευκτη την τοποθέτηση, πνευματική ή σαρκική. Area 51 και ντπ. Η τελευταία αυτοκρατορία.

Κι είναι ή πνευματική ή σαρκική προοπτική, προοδεύοντας σε δύο μοναδικές κατευθύνσεις, στην σαρκοποίηση του πνεύματος ή πνευματικοποίηση της σάρκας προς σωτηρία ή απώλεια. Φιλίας και οικείωσης και μετοχής ή αποστασιοποίησης. Χριστόφιλος ἢ Χριστομάχος Τοῦ Ὁσίου Ἰουστίνου Πόποβιτς. Άλλη επιλογή μη έχοντες και μάλιστα ου μακράν των καθημερινών επιλογών μας…. 

Με τις συναφείς έννοιες και ίδια ρίζα, αρία, άρουρα (χώματα), αρουραίοι, area, απλώνεται μπροστά μας ο αγών μας. Ή προς υπερίσχυση του  πνεύματος ή του σαρκικού φρονήματος. ο αγών μου και η αρία φυλή, ελληνορθοδόξως προσσεγγιζόμενα. Γιαυτό και ο αγ.Παΐσιος έλεγε πως ενώ στον β’παγκόσμιο πόλεμο ήσουν ήρωας αν δεν έλεγες καλημέρα στον ναζιστή, τώρα τα πράματα αλλάζουν και έχουμε αγώνα απευθείας κατά του διαβόλου…. αφού και κατά τον άγιο Σεραφείμ, φαίνεται πως ο σατανάς εισέρχεται τώρα γυμνός στην ανθρώπινη ιστορία... προέσχατα και έσχατα από π.Σεραφείμ Ρόουζ. Έτσι, είτε έχουμε κανονικό πόλεμο με συμβατικά όπλα είτε υβριδικό, ο κυρίως αγώνας μας είναι κατά της ύβρεως Φωτός και Θεού και ειρήνης... [που για έναν κοινό νου, εύκολα γίνεται κατανοητό (και πρέπει να αντιδράσει) πως υφιστάμεθα πόλεμο, με διαφορετικά όπλα, παρά την φαινόμενη ειρήνη].  

Είναι οι δύο αγιογραφικοί άνθρωποι και Ο Ένας εν μέσω αυτών… τα δύο ‘’αδέλφια’’ που ‘’πολεμούν’’ μεταξύ τους, ο εν XC ένας (πνευματικός) και ο εν πηλώ άλλος (σαρκικός) και μεταξύ αυτών Ο αδελφός (κατά την συγκατάβασή Του) Κύριος (4), που και ενώνει τα διεστώτα όσα επιδέχονται ενώσεως, ως μέσον και Μεσσίας αλλά και αποκόπτει με το σπαθί … ήλθον βαλείν μάχαιραν… (εισαγωγική αγιογραφία) Ματθ.ι’34. που ξεχωρίζει ως Ι (Ιησούς) τους θέλοντες να ακολουθήσουν ή το πνεύμα (3) ή την σάρκα (4). Επιλογή κατάδική μας. Αμήν συμφέρουσα και ωφέλιμη. 

--- 

(1) κύκλος Αληθείας και κύκλος ασεβείας κύκλῳ οἱ ἀσεβεῖς περιπατοῦσι·  Ψαλμός ια’ 9  

Τέσσερις είναι οι τοίχοι του νέου πύργου της Βαβέλ – αγ.Νικόλαος βελιμίροβιτς 

Τέσσερις οι τοίχοι της απωλείας, τέσσερις και της σωτηρίας…

(2) Σπλαγχνίσθητι οὖν, Κύριε, καὶ μὴ παραδειγματίσῃς με τὸν ἁμαρτωλόν, ἀλλὰ ποίησον μετ᾿ ἐμοῦ κατὰ τὸ ἔλεός σου· καὶ γενέσθω μοι τὰ ἅγια ταῦτα εἰς ἴασιν καὶ κάθαρσιν καὶ φωτισμὸν καὶ φυλακτήριον καὶ σωτηρίαν καὶ ἁγιασμὸν ψυχῆς τε καὶ σώματος· εἰς ἀποτροπὴν πάσης φαντασίας καὶ πονηρᾶς πράξεως καὶ ἐνεργείας διαβολικῆς, κατὰ διάνοιαν τῆς ἐν τοῖς μέλεσί μου ἐνεργουμένης· εἰς παῤῥησίαν καὶ ἀγάπην τὴν πρὸς σέ· εἰς διόρθωσιν βίου καὶ ἀσφάλειαν· εἰς αὔξησιν ἀρετῆς καὶ τελειότητος· εἰς πλήρωσιν ἐντολῶν· εἰς Πνεύματος ἁγίου κοινωνίαν· εἰς ἐφόδιον ζωῆς αἰωνίου καὶ εἰς ἀπολογίαν εὐπρόσδεκτον, τὴν ἐπὶ τοῦ φοβεροῦ βήματός σου· μὴ εἰς κρῖμα ἢ εἰς κατάκριμα. 

(3) mRNA και DNA στην δίνη της ''πανδημίας'' (μια άλλη οπτική) 

(4) IC XC (Αγ.Ιωάννου Χρυσοστόμου) Ἐγὼ πατήρ, ἐγὼ ἀδελφός, ἐγὼ Νυμφίος, ἐγὼ οἰκία, ἐγὼ τροφεύς, ἐγὼ ἱμάτιον, ἐγὼ ῥίζα, ἐγὼ θεμέλιος. Πᾶν ὅπερ ἂν θέλῃς ἐγώ. Μηδενὸς ἐν χρείᾳ καταστῇς. Ἐγὼ δουλεύσω. Ἦλθον γὰρ διακονῆσαι, οὐ διακονηθῆναι. Ἐγὼ καὶ φίλος καὶ ξένος καὶ κεφαλὴ καὶ ἀδελφὸς καὶ μήτηρ. Πάντα ἐγώ· μόνον οἰκείως ἔχε πρὸς ἐμέ…. 

(5) τόλμησα και έκανα μια τέτοια αναγωγή στα σόσιαλ μίντια και κατεκρίθην ως καημένος, εκφέρων μόνο λόγια... αμήν προσευχή ΚΑΙ δράση, όπου μπορεί ο καθένας να δραστηριοποιηθεί, πάντα προς την ίδια κατεύθυνση με κοινό παρονομαστή.... Τον Κύριο που εποπτεύει τις μάχες και ανάλογα το θέλημά Του, καθορίζει τον επίγειο νικητή, σκεπάζων όμως υπερφυσικώς τον σωφρονούντα  Όσιος Νικόλαος «ὁ ἀπὸ στρατιωτῶν» και διήγησις ωφέλιμος (συναξάρι 24 Δεκ).

* 22 συνήδομαι γὰρ τῷ νόμῳ τοῦ Θεοῦ κατὰ τὸν ἔσω ἄνθρωπον, 23 βλέπω δὲ ἕτερον νόμον ἐν τοῖς μέλεσί μου ἀντιστρατευόμενον τῷ νόμῳ τοῦ νοός μου καὶ αἰχμαλωτίζοντά με ἐν τῷ νόμῳ τῆς ἁμαρτίας τῷ ὄντι ἐν τοῖς μέλεσί μου. 24 Ταλαίπωρος ἐγὼ ἄνθρωπος! τίς με ρύσεται ἐκ τοῦ σώματος τοῦ θανάτου τούτου; 25 εὐχαριστῷ τῷ Θεῷ διὰ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ τοῦ Κυρίου ἡμῶν. ἄρα οὖν αὐτὸς ἐγὼ τῷ μὲν νοῒ δουλεύω νόμῳ Θεοῦ, τῇ δὲ σαρκὶ νόμῳ ἁμαρτίας. (Ρωμ.ζ’) 

** Φιλοθεΐα και φιλανθρωπία 

μη πάντες απόστολοι; μη πάντες σταυροφόροι; λαμβάνοντας αποστολές ή εκ Του Ανθρώπου ή εκ του ανθρώπου… με σταυρό Χριστού (ορθόδοξο) ή σταυρό αγκυλωτό που συνθλίβει τους εναντίους… 

--- 

τμήμα βιβλίου … πόλεμος και Βίβλος αγ.Νικολάου βελιμίροβιτς 

περί ειρήνης και θυμού (αγ.Σιλουανού)

άρθρα περί ειρήνης

αφού όμως μπαίνουμε στην διαδικασία του εσωτερικού πολέμου, ως ιεραρχικώτερου, που μόνο δι αυτού μπορεί να εξέλθουμε νικητές είτε εν ειρήνη εξωτερική είτε σε εμφύλιο, είτε σε εξωτερικό πόλεμο, η θεραπεία του ''στρατιώτη'' ξεκινά από το ''νοσοκομείο'' (εκκλησία / πανδοχείο που μας εισάγει ο καλός Σαμαρείτης) και συνεχίζει με τις γνώσεις αυτού του αόρατου αλλά ψηλαφητού εκ των αποτελεσμάτων πολέμου. Οπωσδήποτε όμως, δεν λογιζόμαστε ως ''πολεμιστές'' όσο είμαστε στο κρεββάτι ανάρρωσης. Μην απατώμαστε.

με τον καλοδιάθετο να ψάχνει να βρει κείμενα ορθοδοξίας, φιλοκαλίας, κλίμαξ, αββά δωροθέου έργα ασκητικά, (αββά Δωροθέου για αββά Δοσίθεο) ...αγ.Ισαάκ σύρου κλπ.... (πολλά εξ αυτών, εδώ) αλλά και διάσπαρτα στο νετ (με αναζήτηση) αόρατος πόλεμος (αγ.Νικοδήμου) ... 

λεπτομέρειες πολέμου (ίσως βοηθητικά και διευκρινιστικά, γιατί η άπωση της έννοιας είναι ανασταλτική στην πρόοδο)

...ευρισκόμενοι είτε κατέναντι (ς) Γεν.δ'16, είτε απέναντι (5) Γεν.γ'24, Του Λόγου (2) από τη μια πρέπει να αποθώμεθα τα έργα του σκότους και από την άλλη να ενδυόμαστε τα όπλα του Φωτός.... (συμπυκνωμένα αυτά στον αγιασμό 5 και 6 Ιαν) .... νῦν γὰρ ἐγγύτερον ἡμῶν ἡ σωτηρία ἢ ὅτε ἐπιστεύσαμεν. 12 ἡ νὺξ προέκοψεν, ἡ δὲ ἡμέρα ἤγγικεν. ἀποθώμεθα οὖν τὰ ἔργα τοῦ σκότους καὶ ἐνδυσώμεθα τὰ ὅπλα τοῦ φωτός. (Ρωμ.ιγ')
 
Ισχύοντος του πολέμου, όχι μόνο τις περιόδους νηστείας, αλλά πάντα. Τὸ στάδιον τῶν ἀρετῶν ἠνέῳκται, οἱ βουλόμενοι ἀθλῆσαι εἰσέλθετε, ἀναζωσάμενοι τὸν καλὸν τῆς Νηστείας ἀγῶνα· οἱ γὰρ νομίμως ἀθλοῦντες, δικαίως στεφανοῦνται, καὶ ἀναλαβόντες τὴν πανοπλίαν τοῦ Σταυροῦ, τῷ ἐχθρῷ ἀντιμαχησώμεθα, ὡς τεῖχος ἄρρηκτον κατέχοντες τὴν Πίστιν, καὶ ὡς θώρακα τὴν προσευχήν, καὶ περικεφαλαίαν τὴν ἐλεημοσύνην, ἀντὶ μαχαίρας τὴν νηστείαν, ἥτις ἐκτέμνει ἀπὸ καρδίας πᾶσαν κακίαν. Ὁ ποιῶν ταῦτα, τὸν ἀληθινὸν κομίζεται στέφανον, παρὰ τοῦ Παμβασιλέως Χριστοῦ, ἐν τῇ ἡμέρᾳ τῆς Κρίσεως.






Αμήν τον δρόμο να βαδίσουμε και τελειώσουμε και την πίστη να τηρήσουμε.  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου