Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

πόσο μας αφορά και μας επηρρεάζει το νταβός

Μετά την προσέγγιση των δύο όψεων του νταβός νταβός 2023 .... (η άλλη όψις) και όσον αφορά το πόσο και πως αυτό μας επηρρεάζει, ο αγ. Σιλουανός ο Αθωνίτης σημειώνει στο Για το δίκτυο του κόσμου : Ο πόλεμος ημών είναι πολύπονος, είναι μεγάλη και αδιάλειπτος επιστήμη. Απαιτείται και σοφία αλλά και απλότης. Εάν η ψυχή αγαπήση την ταπεινότητα τότε όλα τα δίκτυα των εχθρών διαλύονται και όλα τα οχυρά των κρημνίζονται. Ο πόλεμος είναι μεν πεισματώδης, αλλά μόνον δια τους υπερηφάνους. Δια δε τους ταπεινούς είναι εύκολος, διότι αυτοί έχουν αγαπήσει Τον Κύριον, και Αυτός δίδει εις αυτούς το ισχυρόν όπλον Του, την χάριν Του Αγίου Πνεύματος, την οποίαν φοβούνται οι εχθροί, διότι τους κατακαίει.

Το αντίθετο της ταπεινότητος, είναι τα τεράστια εγώ που πολύ δόλια εργάζεται στα έσχατα (και προέσχατα) ο διάβολος, ώστε κατάφερε να φουσκώσει υπέρ μέτρον τις φαντασμένες εικόνες (ε) επί γης (γω) και συγχρόνως υποτιμήσει έως μηδενίσει τις θεόπλαστες εικόνες (ε) Αυτού, ε-αυτούς μας. (Συνέχεια περί εγώ και εαυτού…). 

Νομοτελειακά, όσο το ένα υπερισχύει, το άλλο, λογικά ατονεί. Η σκιά του εγώ αφαιρεί και σβήνει σιγά σιγά το ενδόμυχο φως του εαυτού, αλλά από την άλλη, όσο εισέρχεται Φως στον εαυτό (στον βαδίζοντα πάνω στον ανοδικό δρόμο από το κατ’εικόνα προς το καθ’ομοίωσιν, που οικιεώνει τον εαυτό με Αυτόν) τόσο

καταργείται το σκοτάδι. Γιαυτό και προωθείται τόσο έντονα, με όλα τα μέσα, όχι ο ‘’φυσικός’’ έρωτας αλλά δυστυχώς ο βδελυκτός*** και παραφύσιν, γιατί αυτός αποδιώκοντας χάρι, ελκύοντας ‘’οργή’’…. το αντίθετο του… ἁγνός ἐστιν ὁ ἔρωτι ἔρωτα διακρουσάμενος, καὶ πῦρ πυρὶ ἀΰλῳ ἀποσβέσας. (βαθμίδα 15η περί αγνείας κλίμαξ Ιωάννου σιναΐτου). 

Στήθηκε πονηρά μια ‘’παιδεία’’ (χρόνια τώρα) που να αυξάνει και επιβάλλει τις επίπλαστες (σαρκικές και κοσμικές) ανάγκες, ως φυσιολογικές, παρά το παραφυσικό τους χαρακτήρα. Η λιτότητα, η αυτογνωσία, η έστω και λίγη θεογνωσία, η αυτάρκεια μαζί με την μη πλεονεξία (που είναι ειδωλολατρεία) αντικαταστάθηκαν με την σαρκολατρεία και τελικά ειδωλολατρεία. 

Μετά από αυτό το δαιμονικό κατόρθωμα, φαντάζει πανεύκολη η διαχείρηση της μάζας. 

Πάνω στον έναν δρόμο, οι δύο προσανατολισμοί της ψυχής και νοός, που μοιραίως παρασέρνει το σώμα, οδηγούν τον όλο άνθρωπο ή προς την ελευθερία από τα παραφυσικά στα φυσιολογικά και από αυτά στα βιολογικά και εκείθεν στην κατά Θεόν ελευθερία και θαύμα ή αντίθετα στην πλήρη αιχμαλωσία. Σε όποιο ‘’σημείο’’ κι αν βρισκόμαστε υπάρχει λύση. μετά τις φυσιολογικές και βιολογικές ανάγκες, τι; αυτήν που ανέφερε ο άγιος παραπάνω. 

Αυτό που καταφέρνει το νταβός μέσω του σχεδιασμού και της υλοποίησης είναι η μονόπλευρη (ζωή χωρίς Θεό) οπτική. Η οπτική του κύκλωπα. 

Έχουμε εκ φύσεως δύο μάτια αλλά χρησιμοποιούμε μόνο το ένα στο οποίο έχουμε δώσει την εξουσιοδότηση να μας ‘’πληροφορεί’’ για την ‘’πραγματικότητα’’, απαγορεύοντας την πρόσβασή μας στα πνευματικά. 

Είναι τα διογκωμένα προς εκπλήρωση πάθη που απαγορεύουν την φυσική διασκοπία (των δύο όψεων) των φαινομένων. 

 

Αυτό το νέφος σαν χνους, επισκιάζει την καρδιά, το πνευματικό κέντρο του ανθρώπου και του απαγορεύει να ‘’δει’’ και να ‘’κινηθεί’’ από τα κάτω (κοιλία και χρόνο) στα άνω (κεφαλή και νυν ως αιώνιο παρόν και άχρονο) και συγχρόνως, από τα ορατά (δεξιά επίγνωση) στα αόρατα (αριστερή). Καρδιά, όπου ‘’ζει’’ ο εγωιστής κύκλωπάς μας.   

Δεξιά και αριστερή επίγνωση, άνω και κάτω… σταυροειδώς μια συμπληρωματική θέα του γενικού ορατού και αόρατου κόσμου (που όλοι πιστεύουν) και που αναπτύσσεται δεξιά και αριστερά…. χθων και αντιχθών 

Το μεσότοιχον σαν χνώτα, που σκιάζει την καρδιά, μας δεσμεύει στην παλαιά κτίση και έκπτωτη που ζούμε τώρα. Η ελπίδα, η προσδοκία και η εργασία για την μεταπήδηση και βίωμα από τώρα της καινής κτίσης, που υποσχέθηκε και εγκατέστησε Ο Κύριος (με απόδειξη όλους τους αγίους που το κατάφεραν) προϋποθέτει να βάλουμε αρχή. Αρχή καινής κτίσης

Δεῦτε ἀγαλλιασώμεθα τῷ Κυρίῳ,τὸ παρὸν μυστήριον ἐκδιηγούμενοι,  τὸ  μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ διαλέλυται,  ἡ φλογίνη ῥομφαία τὰ νῶτα δίδωσι,  καὶ  τὰΧερουβίμ παραχωρεῖ τοῦ ξύλου τῆς ζωῆς, κἀγὼ τοῦ παραδείσου τῆς τρυφῆς  μεταλαμβάνω, οὗ προεξεβλήθην διὰ τῆς παρακοῆς. Ἡ γὰρ ἀπαράλλακτος εἰκὼν τοῦ Πατρός, ὁ χαρακτήρ τῆς ἀϊδιότητος αὐτοῦ, μορφὴν δούλου λαμβάνει, ἐξ ἀπειρογάμου Μητρὸς προελθών, οὐ τροπὴν ὑπομείνας· ὃ γὰρ ἦν διέμεινε, Θεὸς ὢν ἀληθινός· καὶ ὃ οὐκ ἦν προσέλαβεν, ἄνθρωπος γενόμενος διὰ φιλανθρωπίαν· αὐτῷ βοήσωμεν· ὁ τεχθεὶς ἐκ Παρθένου Θεός, ἐλέησον ἡμᾶς.

…τὸ μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ διαλέλυται ... γεννάται ο ΑΗΡ και διαλύεται ο χνους μεταξύ νου και χου... νους – χνους – χους (πορεία ένωσης εις ένα και άρση του μεσοτοιχείου παραπετάσματος). Γεννάται και ως ΠΥΡ και ως ΓΗ και ως ΥΔΩΡ και ως σταυρική πεμπτουσία (αν προηγηθεί η παρουσία εν ημίν Η Θεοτόκος, σαν υποδοχή Του) για να μας περάσει από την μία όψη και βιωτή στην άλλη, ώστε να μας ‘’ακουμπάνε’’ (και αφορούν)  ολοέν και λιγότερο τα σχέδια τα νταβά και γκαβά τους (χαρακτηριστικά γιγάντων κυκλώπων, όπως ο μυθικός πολύφημος και γολιάθ) …  16 ᾿Ιδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω ὑμᾶς ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων· γίνεσθε οὖν φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί. (Ματθ. ι’16 )* … όσο εισάγεται Αυτός ως (Ι) Ιησούς (ελθέ και σκήνωσον εν ημίν…) μέσα στην εικόνα Του (ε-αυτό μας) ως φωτισμός (16) με πρώτη προϋπόθεση την κάθαρση (της καρδιάς και ζωής) από παντός μολυσμού ψυχής και σώματος.   

Έτσι, λεπταίνοντας ο νους και το σώμα δια της ασκήσεως γίνεται ο κόσμος διάφανος, από παχυλός και θολερά αδιαφανής, ώστε πίσω από τα σχήματα και ζοφερά φαινόμενα, να θεάται το θείο σχέδιο που επιτρέπει όλα αυτά (εκτιμώ, για να πάρουμε μυρουδιά αυτών που θα ακολουθήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό. Τώρα, η αρμονική του αντιχρίστου. Αργότερα η τελική μάχη…). Και στο βάθος** ανάβαση, δόξα και στέφανος.   

 

Ποιους αφορά λοιπόν οι ‘’εντολές’’ των νταβός (και ΝΤΠ) ; στον λαουτζίκο. Εσείς θα κάνετε εμβόλια υποδούλωσης και αλλοίωσης εγκεφάλου, σώματος και όλου του εαυτού, προς υβριδοποίηση (και  απόλυτο έλεγχο, ρομποτοποίηση) εμείς τα placebo. Εσείς θα τρώτε έντομα (εμείς από τα δεσμευμένα ζώα σε δικά μας ράντσα). Εσείς σαν μετακινήσεις των 15 λεπτών και σε οργανωμένα από εμάς ‘’χωριά’’ σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας των αναγκών σας κι εμείς ελεύθεροι. 

Εσείς σύμφωνα με τον ήρωα της κλιματικής αλλαγής στους 2,5τ ετησίως αποτύπωμα άνθρακα για την σωτηρία του περιβάλλοντος, εμείς πετώντας με αεροπλάνα, χωρίς να δίνουμε σε κανέναν λογαριασμό… Η ελίτ των VIP αρνείται να οδηγήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προτιμά τα βενζινάδικα... (ηλεκτρικά, που απαγορεύεται η επιβίβαση σε πλοία, αλλά και το πραγματικό κόστος πάνω στο περιβάλλον, απείρως μεγαλύτερο....) αεροπλάνα με οδηγούς μη εμβολιασμένους πιλότους (παρά την διάψευση) και τόσα άλλα οφθαλμοφανή δικτατορικά (ως άλλος φαραώ) που με αλαζονεία ανακοινώνουν το αχρείαστο του αληθινού Θεού γενόμενοι αυτοί ‘’θεοί’’ αλλά χωρίς Θεό. Δαιμονικές καταστάσεις, κι όποιος βρει την λύση και την εφαρμόσει (ορθόδοξος σταυρός με το πολίτευμά Του vs του αιωνίου αγκυλωτού, που συνθλίβει πρόσωπα και έθνη, σε σχέση με Τον Κύριο που τα αναδεικνύει και τα ελευθερώνει) μακάριος… Πόσο μας επηρρεάζει ο μυρμηγκολέων ; κατά τα δικαιώματα και την παραχώρηση του Θεού, που και οι τρίχες είναι αριθμημένες, αρκεί εκείνο το αναγινωσκόμενο δικαίων ψυχαί εν χειρί Θεού, να μας κάνει να ποθήσουμε να γίνουμε δίκαιοι και υποδοχείς της χάριτος.    

Αναφέρει όμως ο αγ.Παΐσιος…. στο Φωνή βοώντος εν τη Ευρώπη : … ...και οι κομμουνιστές πόσα χρόνια δηλαδή. Δούλεψαν κοντά 75 χρόνια και δεν κράτησαν, κράτησαν ούτε 70 χρόνια, 72... Οι Σιωνιστές δουλεύουν τώρα, ξέρεις πόσα χρόνια; και 250. Αυτοί ούτε 7 χρόνια δεν θα κρατήσουν... ..

...Θα τα στριμώξουν τα πράγματα..

..Τέτοια δικτατορία πού σκέφτονται να κάνουν, μόνο ό διάβολος μπορεί να την είχε σκεφτεί. Κατάλαβες τί γίνεται; Τελικά θα φάει μια σφαλιάρα ή θα πάει στην άκρη... Θα πάει περίπατο... 

Αμήν να εργαστούμε σχετικά  για την ελευθερία την δική μας και των παιδιών μας. Την χρωστάμε σε αυτά, νικώντας τον αγώνα των προεσχάτων**** που μας αναλογεί, δίνοντάς τα εφόδια για τα επερχόμενα   … με ανδρεία και υπομονή για την υλοποίηση του εύσπλαγχνου φιλάνθρωπου θείου σχεδίου… 

[η προσπάθεια κτισίματος του αντιθέου πύργου της βαβέλ, παρότι συνέβη  άπαξ ιστορικά, επαναλαμβάνεται.... αφού το ίδιο πνεύμα της απιστίας βρήκε πρόσφορο έδαφος με την σαρκολατρεία και αμαρτία να υπερισχύει.  

αναφέρει ο αγ.Νικόλαος βελιμίροβιτς: ... Οι στόχοι του χτισίματος ήταν: Να κάνουν τους εαυτούς τους θεούς, να ρυθμίζουν τα πάντα με τη λογική, χωρίς να δίνουν καμία σημασία στον Δημιουργό τους.... 

Τέσσερις είναι οι τοίχοι του νέου πύργου της Βαβέλ: 

Ο πρώτος τοίχος είναι η επιστήμη,
ο δεύτερος είναι η βιομηχανία, 
ο τρίτος τοίχος είναι η πολιτική
και ο τέταρτος τοίχος είναι ο εγωκεντρισμός. ... από το 
Τέσσερις είναι οι τοίχοι του νέου πύργου της Βαβέλ

κι αν αυτός είναι ο καταστροφικός προς τα έξω αντίποδας, αναλογικά εντυπώνεται κι η λύση του.... Τέσσερις οι τοίχοι της απωλείας, τέσσερις και της σωτηρίας…].

--- 

* η φρονιμάδα των όφεων έγκειται στο ότι όταν αυτά χτυπιούνται, προστατεύουν την κεφαλή τους αφήνοντας το σώμα τους εκτεθειμένο στα ραβδίσματα. Φρόνιμοι αποδείχθηκαν οι μάρτυρες, οι οποίοι κράτησαν την πίστη (κεφαλή ακέραια) αφήνοντας το σώμα τους εκτεθειμένο στα κολαστήρια. 

Στην εποχή του διοκλητιανού με άλλα εργαλεία μαρτυρούσαν οι άγιοι. Ο ίδιος υποκινητής στους αιώνες, έχει τώρα άλλα εργαλεία. Μακάρι να πορευθούμε ομοίως ως φρόνιμοι…. η υπομονή, η πίστη, ο σταυρός και η βασιλεία…

** Η Αγία Γραφή μιλάει για το βάθος της ανθρώπινης καρδιάς. Πρόκειται για ένα βάθος που είναι αμέτρητο από τη φύση του. Είναι απέραντο και ξεπερνάει κάθε όριο μέτρησης. Το βάθος αυτό είναι ριζωμένο στην απεραντοσύνη του ίδιου του Θεού. 

Πότε άραγε μπορούμε να αρχίσουμε την έρευνα για να γνωρίσουμε μέχρι ποιο σημείο είμαστε τυφλοί, τυφλωμένοι δηλαδή από τα ορατά που μας εμποδίζουν να συλλάβουμε τ’ αόρατα; .." - π. Anthony Bloom.  

θεραπεύοντας Ο Κύριος τον τυφλό (νου)

αμήν χάριτι να δούμε και εξ αυτής της πρώτης δωρεάς, να εγερθούμε… οι δύο παράλυτοι και το, θέλεις ὑγιὴς γενέσθαι;

*** περί βδελυκτών αμαρτιών και θεραπείας αυτών… 

**** προέσχατα και έσχατα από π.Σεραφείμ Ρόουζ 

Η ποταμοφόρητος Εκκλησία, ο όφις και η έρημος

η φλογίνη ρομφαία μεταξύ φρονήσεως και αφροσύνης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου