Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023

πυρήνας γης και πυρήνας ανθρώπου… μια φιλοσοφική προσέγγιση

με αφορμή που όλο το διαδίκτυο αναφέρεται στον πυρήνα της γης και την αλλαγή φοράς του αντίθετης του φλοιού, την έντονη καταστροφολογία, δυο συνειρμικές αναλογικές μακροκόσμου και μικροκόσμου, σκέψεις… υπό την φυσική και πνευματική (όσο είναι δυνατόν) οπτική.

Το μίσος του αντιδίκου ενάντια στην ανθρωπότητα και την φύση, είναι δεδομένη. Η δε δοθείσα δύναμη σε αρχαγγέλους (μεταξύ αυτών και στον σατανά) είναι τέτοια, που ΑΝ αφεθεί, μπορεί να καταστρέψει όλον τον κόσμο, αυτοστιγμεί.

Ενώ η αλλαγή φοράς του πυρήνα (από ανατολή προς δύση και αντίστροφα) είναι ένα επαναλαμβανόμενο γεγονός, οι επιστήμονες και οι συνωμοσιολόγοι βιάζονται οι μεν να αποδώσουν ό,τι κακό συμβεί στην φύση, οι δε, στο οργανωμένο κακό.

Αντικαταστάθηκε έντεχνα ο αρχαίος όρος θεομηνία, σε ακραία καιρικά φαινόμενα. Θα συμπεριληφθούν τα ηλεκτρομαγνητικά που θα επιφέρουν ανωμαλίες στην τόσο εξαρτημένη ζωή μας από αυτά, σε σεισμούς (βάζοντας το χεράκι τους και το haarp) και πολλά άλλα που μας υπόσχονται να δούμε.

Αυτό που δεν θα δούμε, ως πιο λεπτό και ταπεινό (αφού αυτό δεν κάνει θόρυβο και δεν έχει ανάγκη προβολής) είναι πέραν των φυσικών νόμων που ο καλός Θεός έστησε, τα πνευματικά, που με τα επιστημονικά εργαλεία δεν εντοπίζονται ή μετριούνται ή πολύ περισσότερο δεν επαναλαμβάνονται κάτω από το μικροσκόπιο κατά την θέληση του παρατηρητή. Ποιος πνευματικός νόμος καθυστερεί την καταστροφή του κόσμου; αμήν ο καλός Θεός να μην μας τους στερήσει από τον κόσμο, γιατί χαθήκαμε ψυχή τε και σώματι…. Κύριε ελέησον!! 

Μας συμφέρει διασκοπικά, πλην της επιστημονικής αποδεκτής (όσο) μελέτης, που έχει άξονα το πείραμα την σταθερότητα αλλά κατά το γενηθήτω το θέλημά μου, να στρίψει η συνείδησή μας προς μελέτη του άλλου, πιο ουσιαστικού άξονα, του γενηθήτω Κύριε το θέλημά Σου.

Κι αν δεν το κάνει, όπως η φυσική διασκοπία εκπίπτει σε μονόφθαλμη οπτική σαν τον κύκλωπα, έτσι και η συνείδηση σταματά να είναι συν (από 2 άκρα ενημέρωση) αλλά σκέτη είδηση, που γνωρίζουμε όλοι ποιοι την έχουν επωμιστεί (ΜΜΕ) και τι σχέδια έχουν… με πολύφημο τον έναν και πολυδιαφημισμένη (και υπερτιμημένη) την άλλη. Κι η νίκη κατά αυτών των γιγάντων συμπυκνώνεται στις πέντε πετρούλες που είχε μαζί του ο βηθλεεμίτης προφητάναξ Δαβίδ…. (Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με) και ρνα' ιδιόχειρο ψαλμό...  

Κατά τους αγίους, κι εδώ συμφωνούν και οι επιστήμονες, ο πυρήνας της γης είναι ένας μικρός ήλιος μέσα στην γη, ανάλογος του έξω μεγάλου.

Όταν ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο, έβαλε μέσα του ένα θείο σπέρμα, σαν ένα είδος λογισμού πιό θερμού και φωτεινού, να έχει τη θέση της σπίθας, για να φωτίζει το νου και να του δείχνει να ξεχωρίζει το καλό από το κακό. Αυτό ονομάζεται συνείδηση, και είναι ο φυσικός νόμος ('Ιωαv. Χρυσ. Ρ. G. 49, 131-133). Αυτό είναι τα πηγάδια που άνοιγε ο Ιακώβ, όπως ακριβώς είπαν οι Πατέρες, και τα παράχωναν οι Φιλισταίοι (Γεν. 26, 15). (αββά Δωροθέου συνείδηση).

Αν κάποιος αναλογιστεί τα πλανητικά μεγέθη μέσα στο σύμπαν, αυτός ο τόσο μεγάλος πύρινος πυρήνας της γης, δεν απέχει όντως από μια σπίθα.

Κι όπως στον μακρόκοσμο που μελετάμε ‘’βλέπουμε’’ 2 ήλιος, έναν έσω, κρυφό, άγνωστο, καλυμμένο κάτω από την επιφάνεια του εδάφους, και έναν έξω, ανάλογα ισχύει και στον μικρόκοσμό μας, όπου ο εκδηλωμένος Θεός υπέχει την θέση του εξωτερικού φωτίζοντος ήλιου, ο δε έσω ανεκδήλωτος προς μελέτη και προσέγγιση, βρίσκεται βαθειά μέσα στην καρδιά (σαν σπίθα) και την σκεπάζει χους, σάρκα, επιδερμίδα (και τα κοσμικά φρονήματά τους).

Εύχεται και προτείνει ο αγ.Ιωάννης χρυσόστομος να γίνουμε καλοί τυμβωρύχοι των Γραφών (και του εαυτού), για να βρεθεί ο θησαυρός.

Να αναλάβουμε το ‘’φτυάρι’’, όχι όπως κάνουν πολλοί για να θάβουν τον θησαυρό υπό γης (όπως έκανε ο πονηρός δούλος το τάλαντό του) και δικό του και των άλλων, αλλά να απορρίπτουμε χώματα, λάσπες, μπάζα (και εκτός σαν ανάδειξη αλήθειας) αλλά ιδίως εντός, όπου και η βασιλεία.

Ο Ιακώβ (στον τύπο του Αγίου Πνεύματος) μετά τον Αβραάμ (πατέρα δύο διαθηκών) και Ισαάκ στον τύπο του υπάκουου έως θανάτου υιού, ανοίγει πηγάδια (για να ξεδιψάσει ο άνθρωπος) αλλά οι φιλισταίοι (κρητικό φύλο που συστοιχείται με την γαστέρα) τα σκεπάζει. Το πνεύμα θέλει να τα αναδείξει ενώ η σάρκα να τα σκεπάσει…. κι από πίσω οι εργάτες, οι μεν προωθώντας και ενσπείροντας αταξία οι δε φέροντες τάξη. η τάξις στον ψυχισμό, οι αιτίες της αταξίας και η αποκατάσταση. Οι μεν προς θεραπεία* και Ζωή κατά πόδα Του Ιατρού, οι δε προς ασθένεια και θάνατο κατά πόδα του ομοιάζοντος…

Με την βιωματική και εμπειρική της εκκλησίας, ο καθένας καλείται ΑΝ ΘΕΛΕΙ να ψάξει αυτό το επί του πρακτέου. … κι ΑΝ ο πυρήνας του ανθρώπου στρέψει την συνείδησή του προς άλλη κατεύθυνση, από την δύση στην ανατολή ''ίσως'' ενεργειακά'' επηρρεάζει ηλεκτρομαγνητικά και τον πυρήνα της γης... ώστε παρά τα φαινόμενα που θα παρατηρηθούν ή μέσω αυτών, ο άνθρωπος να επιστρέψει στην θεία ασφάλεια.... (1) δια της μετανοίας.... μήπως, όσα μας συμβούν εφαρμοζόμενος ο νόμος του Θεού πολυτρόπως, δεν μας αναλογούν αυτά και περισσότερα; 
Αμαρτήσαμε, Κύριε, ανομήσαμε, ασεβήσαμε.... κατά την Προσευχή μετανοίας (Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος) την οποία, μακάρι στο ελάχιστο να αισθανθούμε όταν τυπικά την επαναλαμβάνουμε....

[κατάσταση ''επέμβασης'' όχι περιορισμένων δυνατοτήτων σωματιδιακής, αλλά απείρων δυνατοτήτων ενεργειακής. Όταν δε το σώμα πνευματικοποιηθεί πλήρως όπως οι άγιοι, η μετάβαση και επέμβαση ''είδαμε'' πως γίνεται ΚΑΙ σωματικώς, αφού ἐν τῷ ἡλίῳ ἔθετο τὸ σκήνωμα αὐτοῦ· (ψαλμ.ιη), πρώτα πηγαίνοντας εν πνεύματι και με τον νου δια Του πανταχού παρόντος Νοός στο αιτούμενο. Αν μάλιστα είχαμε κοντά μας τον φιλομαθή αγ.Πορφύριο, σίγουρα με ευκολία θα μας γνώριζε την αλήθεια, αισθητώς παρόν σε κάθε πρόβλημα (επιστημονικό και ανθρώπινο)]. 

Ο δε άγιος Θεοφάνης έγκλειστος μας νουθετεί, πως γίνεται μέσα στην καρδιά μας η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού. Οσίου Θεοφάνους του Εγκλείστου (που κι Αυτός από το μίσος των ιουδαίων σκεπάστηκε με μπάζα, σκουπίδια … και στο τέλος επάνω, στήθηκε και ένα ιερό της αφροδίτης).


Μια αντιστοιχία εσωτερική και εξωτερική (προς τους ‘’ήλιους’’) ως Πύλη ουρανού και καρδιάς, αφού κατά τον αγ.Ιωάννη χρυσόστομο ισχύει το…


Κι εμείς ΑΝ θέλουμε να αποκτήσουμε αυτογνωσία, την βάση της θεογνωσίας και εξ αυτής των ακριβών δεδομένων της οντογνωσίας και κοσμογνωσίας, αρχίζουμε και κρούουμε την θύρα… Ο προσευχόμενος νους ζητά ένωση με την καρδιά Άγιος Ιγνάτιος Brianchaninov.

Πόρτα που δεν ανοίγει, θύρα προς φωτισμόν, ει μη δια καθαρότητος. (αμήν καρδίαν καθαράν και πνεύμα ευθές…), γιαυτό και επαναλαμβάνει ο άγιος… (από το…) ''Μέ τόν τρόπον αὐτόν ἐβγῆκαν ὅλες αἱ πλάνες καί ἔγιναν αἱ αἱρέσεις'' ∽ Όσιος Ιωσήφ Ησυχαστής † πλάνες και αιρέσεις : ''Οἱ δαίμονες εἶναι πνεύματα. Λοιπόν συγγενεύουν καί ἀφομοιοῦνται μέ τό ἰδικόν μας πνεῦμα, τόν νοῦν. Ὁ δέ νοῦς ὡς τροφοδότης τῆς ψυχῆς ὅπου εἶναι — καθότι αὐτός φέρει πᾶσαν νοερᾶς κινήσεως ὄψιν καί νόησιν εἰς τήν καρδίαν, ἡ δέ καρδία τό διυλίζει καί τό δίδει πρός τήν διάνοιαν — ὁ νοῦς λοιπόν ἀπατᾶται κατά τό παράδειγμα τῆς πηγῆς. Ἤγουν κλεψιμαίω τῶ τρόπω τό ἀκάθαρτον πνεῦμα θολώνει τόν νοῦν καί αὐτός τό δίδει πρός τήν καρδίαν, ὅπως εἶναι, κατά συνήθειαν. Ἄν ἡ καρδία δέν εἶναι καθαρά, σκοτεινῶς τό δίδει εἰς τήν διάνοιαν. Καί σκοτίζεται τότε καί ἀμαυροῦται ἡ ψυχή. Καί ἔκτοτε ἀντί θεωρίας δέχεται διαρκῶς φαντασίες. Καί μέ τόν τρόπον αὐτόν ἐβγῆκαν ὅλες αἱ πλάνες καί ἔγιναν αἱ αἱρέσεις.''

προς αναζήτηση του… Ο εν ημίν ήλιος…. προς φωτισμό από το εν ημίν Θαβώρ (φυσικά με προϋποθέσεις μυστικής και μυστηριακής μετοχής στα της ορθοδοξίας που δίδει τα μοναδικά εφόδια επίτευξης του ποθούμενου).

Γιατί, αν επαναπαυόμαστε για τον φωτισμό μας πλάνους φωτιστές (στα θεωρητικά) και εξαρτημένοι από την τεχνολογία όπως… για την εξαγγελία κατασκευής και το επιτυχές έναυσμα του τεχνητού ήλιου από την Κίνα… η μετάθεση από φιλοσόφους σε ασόφους και από τεχνολόγους σε αλόγους [α (στερητικό) του Λόγου] θα είναι σίγουρη…. γιατί ποιο το όφελος ο ήλιος έξω νάναι ολόλαμπρος μεσουρανών, αλλά στο δικό μου σπίτι νάχω κατεβασμένα παντζούρια και να βολεύομαι με τεχνητό φως και ζω εν μέσω σκιών; …Ὄρος ὑψηλότατον τὴν καρδίαν, κεκαθαρμένην ἐκ παθῶν, ἔχοντες ὀψόμεθα, Χριστοῦ τὴν Μεταμόρφωσιν, φωτίζουσαν τὸν νοῦν ἡμῶν.

Ποιο το κέρδος αν βαδίζουμε επί γης** αλλά αδυνατούμε να εμβαθύνουμε προς τα άνω και τα κάτω [τον εκτός ημών ήλιο (θεολογία εκδηλωμένη) και εντός ημών πηγή φωτισμού (ανεκδήλωτη)] αφού ο ενδιάμεσος χνους μεταξύ νου και χου μας το απαγορεύει; νους – χνους – χους (πορεία ένωσης εις ένα και άρση του μεσοτοιχείου παραπετάσματος). Χνους, που μας περιορίζει την θέα και κίνηση προς τον άγνωστο Τριαδικό Θεό και συγχρόνως άγνωστο εαυτό (εικών Αυτού). 

Δεν γνωρίζω με ποιο σκεπτικό οι γεωφυσικοί ονομάτισαν τα στρώματα της γης έτσι όπως τα είπαν, αλλά από τα πρώτα στρώματα που πρέπει να διαπεράσουμε (αναλογικά και προς τα έξω για τον πυρήνα της γης, αλλά και τον εσωτερικό μας πυρήνα (και σπίθα) είναι μετά την λιθόσφαιρα η ασθενόσφαιρα.

Προσκρούουμε στην λίθινη καρδιά μας και μας απαγορεύει την είσοδο η ασθένειά μας… προσκρούουμε στο νόμο που γράφεται σε λίθινες πλάκες (θρησκοληψία εξωστρεφής) αλλά μακάρι να επιθυμούμε την εγγραφή του Πνεύματος του Θεού του Ζώντος εν σαρκίναις καρδίες (Β’Κορ.γ’3) στον πυρήνα μας… με ‘’λύση’’ στην ασθένεια, το… 14 ἀσθενεῖ τις ἐν ὑμῖν; προσκαλεσάσθω τοὺς πρεσβυτέρους τῆς ἐκκλησίας, καὶ προσευξάσθωσαν ἐπ' αὐτὸν ἀλείψαντες αὐτὸν ἐλαίῳ ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Κυρίου· 15 καὶ ἡ εὐχὴ τῆς πίστεως σώσει τὸν κάμνοντα, καὶ ἐγερεῖ αὐτὸν ὁ Κύριος· (Ιακ.ε’) παραδίδοντας σε εμάς το δωρεάν (απαραίτητο) εφόδιο του σταυρού… ο σταυρός του ευχελαίου, ο έρωτας, το πνεύμα του αντιχρίστου και το σφράγισμά του …

γιατί, όποιος μείνει στο ΕΔΑΦΟΣ** (780) και δεν σκάψει προς το υπέδαφος και δεν ανεβεί προς τον ουρανό και η άλλη σφραγίδα κρέμεται επάνω του αλλά και θα τον διακατέχει ΤΡΟΜΟΣ (780) λόγω του κυριάρχου έρποντος, όπου, ΟΦΙΣ (780). Σφραγίδα απωλείας σε σχέση με την σφραγίδα υιοθεσίας και Ζωής.

Στην αίγυπτο, και στον κόσμο μας, ως νοητή αίγυπτος βλέπουμε ως ένδειξη ‘’σοφίας’’ ο φαραώ να φέρει στο ύψος της διόρασης (τρίτο μάτι κατά τους εσωτεριστές) την κόμπρα να προβάλλει (ως τέλεια εκδήλωση της κουνταλίνι με αφετηρία το ‘’ιερό’’ οστούν, ως έρως). Το φίδι που χαρακτηριστικό του είναι η ύψωση από του εδάφους αλλά και το πλέον δηλητηριώδες. Ήταν ο όφις όρθιος προ πτώσεως και η σ+οφία της αιγύπτου (των γνώσεων) πραγματικό δηλητήριο στην ψυχή του ανθρώπου, αν αυτή αφενός φυσιοί και αφετέρου δεν ‘’ενώνει’’ δια της κλίμακος (Κυρίου και Θεοτόκου) υπέδαφος (καταχθόνια) – γη (επίγεια) και ουρανό (επουράνια) [όπου ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ (999) ΙΗΣΟΥΣ (888) και ΙΑΠΕΤΟΣ (666), ο αληθοφανής ποιητής ουρανού και γης]…

…10 ἵνα ἐν τῷ ὀνόματι ᾿Ιησοῦ πᾶν γόνυ κάμψῃ ἐπουρανίων καὶ ἐπιγείων καὶ καταχθονίων, 11 καὶ πᾶσα γλῶσσα ἐξομολογήσηται ὅτι Κύριος ᾿Ιησοῦς Χριστὸς εἰς δόξαν Θεοῦ πατρός. (Φιλιπ.β’)

Αμήν να προλάβουμε, αμήν να ενώσουμε τους δύο ‘’ήλιους’’ και καταργηθούν οι ενδιάμεσες ‘’απαγορευτικές’’ σκιές του μεσότοιχου.

---

* Άξιον εστί και θεραπεία

συνέχεια Άξιον εστίν και θεραπεία (παράμετροι)

** Στο σαρανταλείτουργο για αιρετικό ο άγιος Εφραίμ κατουνακιώτης μας πληροφορεί για την αίρεση των ονοματολατρών. Πρόσφατα ο π.Ευάγγελος μας πληροφόρησε, ότι οι ονοματολάτρες μόλις ακούσουν το (όντως παντοδύναμο) όνομα Του Ιησού προσκυνάνε εδαφιαία, αντίδραση που δεν έχουν όταν βλέπουν εικόνα Του. [εργασία στην ευχή και στο όνομα, με παράλληλη και μάλιστα ιεραρχικότερη την τέλεση των εντολών, (Ματθ.ζ') αφού δι αυτής εισερχόμαστε. Μην τύχει και επενδύσουμε στις ιδιότητες του παντοδυνάμου ονόματος, προφητεύοντες, εκβάλλοντες δαιμόνια, ποιούντες δυνάμεις πολλές, αλλά ακούσουμε το ουκ οίδα υμάς...].

Κατά την διδόμενη διάκριση, άλλες αιρέσεις εύκολα παρατηρούνται ενώ άλλες ως πιο λεπτές, είναι πιο δυσδιάκριτες…

Κι η διαφορά μεταξύ του ΕΔΑΦΟΣ (780) και ΙΗΣΟΥΣ (888) είναι το ΡΗ (108) …. Εκεί και η λύση. Να γεννηθεί στην ψυχή (το άριστα 100 της ψυχής, κατά τον αββά Δωρόθεο) και καρδία ο Ήλιος (8-Η) της δικαιοσύνης (Ρ). Να προσδώσει στην άκαρπη γη, τις ρανίδες της θεότητος, το πυρ*** για να την καταστήσει κατά Θεόν καρποφόρα, χωρίς συναισθηματικότητες, αγαπολογίες, αιρέσεις… μην μείνουμε εκεί, αλλά να οδηγηθούμε από την γη της αιχμαλωσίας (αίγυπτο) στην άλλη ‘’γη’’, την αγία, όπως ‘’δείχνει’’ ο διάδρομος κατάβασης της πυραμίδας, που όταν προβληθεί στο έδαφος, δείχνει τον δρόμο προς Βηθλεέμ. Τον οίκο του Άρτου, για όποιον πεινά. προσευχή… και η σχέση της με την ‘’γη’’ με κεφαλή Τον Ιησού Χριστό.

17 ὅτι ὁ νόμος διὰ Μωϋσέως ἐδόθη, ἡ χάρις καὶ ἡ ἀλήθεια διὰ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ ἐγένετο. (Ιωαν.α’) και από τα προτυπούμενα σκιώδη στα ενεργούμενα φωτεινά.

Να εισαχθεί στην ‘’γη’’ μας για να μας θεραπεύσει… η πνευματική αναγωγή (και η αξία) του, ότι το μωρό θεραπεύει την μητέρα του… και ενώσει τα άνω με τα κάτω. ΠΥΡ και ΥΔΩΡ, μέσω ΓΗΣ και εισπνεόμενου ΑΕΡΟΣ, (από δυσώδους πίστης σε ευώδη ορθοδοξία) με άξονα την ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ και ΣΤΑΥΡΟ****.

Ευχόμενος τα λιτά παραπάνω φιλοσοφικά να πρόσθεσαν λίγη διάθεση φιλοκαλίας και από την επιφανειακή γνώση του κόσμου και ανθρώπου (με τους πυρήνες τους σε συστοιχία) ικανή να μας περάσει στην θεόσδοτη ευλογημένη. Αμήν δι ευχών και ενεργείας…

*** το πυρ της κοινωνίας και επικοινωνίας με Τον Θεό

**** τι συμβαίνει στον σταυροειδή μεταβολισμό μας όταν εντάσσουμε στην ζωή μας την προσευχή και την νηστεία...

Δεξιά και αριστερή επίγνωση, άνω και κάτω… σταυροειδώς

(1) για την ασφάλεια του παραδείσου.... 4 ποταμοί (2) όριζαν τα όρια αυτού, που είναι και δι αυτών, η κατάληξις του όφεως, του επί εδάφους έρποντος μετά των υπηρετών του... Αυτό το έδαφος, αυτή η κατέναντι γη (ς) που μετοικήσαμε, γιαυτό, όταν μας πειράζει με τρόμο, ο όφις (όλα λεξαριθμικά ταυτόσημα 780) (3) ας του θυμίζουμε το μέλλον του [και δυστυχώς και μέλλον μας, αν δεν εργαστούμε για την επιστροφή από το κατέναντι (ς) (Γεν.δ'16) στο απέναντι (5) ευθεία κίνηση νοός δια του ΣΗΘ (Γεν.γ'24) κι από κει, μέσα στον πυρήνα Του Λόγου (2) κυκλική κίνηση νοός (προς αποκατάσταση και ανάσταση ΑΒΕΛ)] αρκεί κι εμείς να εργαζόμαστε με λίγο φιλότιμο, να χτυπάμε με επιμονή την θύρα του ελέους, ανταποκρινόμενοι στην θέληση του Θεού που κι Αυτός κτυπά την θύρα της καρδιάς μας, θέλοντας τους πάντας σωθήναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν…. Τα λοιπά, χάρις. Δια του Σταυρού σύντριψη κι όχι απλά τήρηση της κεφαλής του.... 15 καὶ ἔχθραν θήσω ἀνὰ μέσον σοῦ καὶ ἀνὰ μέσον τῆς γυναικὸς καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματός σου καὶ ἀνὰ μέσον τοῦ σπέρματος αὐτῆς· αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν. (Γεν.γ')

Επειδή η ανάβαση υλοποιείται ευθέως δι Ιησού (Ι, κεντρομόλου) αλλά και ελικοειδώς (9) όπως και η κάθελξη πάλι υλοποιείται ευθέως (λόγω φυγοκέντρου Ι, ι' τάγματος δαιμόνων) και ελικοειδώς (6), αναφερόμενοι στο παρόν άρθρο για ηλεκτρομαγνητισμό και επηρροές, ενώ εδώ: Ένα νέο παγκόσμιο φαινόμενο: οι άνθρωποι άρχισαν να στρίβουν σε μια σπείρα. τα ''φορτώνουν'' στην (μητέρα)  ''φύση'', μια πιο πνευματική άποψη ''ίσως'' δοθεί στο 12 μυστηριώδεις δίνες, αυτογνωσία, κοσμογνωσία και θεογνωσία που επαναλαμβάνει την παρατήρηση του αγίου.... κι εμείς, αν θέλουμε για την πληρότητα της κοσμογνωσίας και αυτογνωσίας μας, την συνυπολογίζουμε.... : (από) ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ π. ΚΛΕΟΠΑ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ αναφέρει σχετικά με αυτήν την δίνη. Είναι ο ωρυόμενος λέων που ζητά ποίον πρώτον καταπίει, πρώτα εσωτερικά, ο κύριος σκοπός του, ενίοτε όμως και εμφανιζόμενος εξωτερικά για χάριν παιδαγωγίας μας .... Δίπλα στη σπηλιά μου ήταν μια βαθιά χαράδρα· μέσα σ’ αυτή πήγε κι έπεσε εκείνο το ακάθαρτο πνεύμα. Αλλά, πώς έπεσε; Όταν έφτασε εκεί στο χείλος της χαράδρας, μαζί με το φανταστικό τανκς, έκανε τρεις κύκλους γύρω από τον εαυτό του κι έπεσε στο κενό....

κι όπως ο ένας εξωτερικός φυσικός ήλιος επηρρεάζει σε απίστευτο βαθμό την γη, πόσο περισσότερο δεν θα επηρρεάζουν οι μυριάδες πνευματικοί ήλιοι που είναι  στην γη, αυτήν... μπορεί κατά τον αγ.Ιωάννη δαμασκηνό, ο ήλιος να είναι ίσος με την γη, με δικαιολογητικές σκέψεις και το σύστημα αναφοράς, πάνω στο οποίο βασίζεται για να εξάγει το ‘’παράξενο’’ συμπέρασμα, βρίσκεται στο… Διαστάσεις του ανθρώπου του εμπεριεχομένου και του περιέχοντος… για δε τον αγ.Ιουστίνο πόποβιτς η γη χωράει μυριάδες ήλιους: η θεοειδής ψυχή του ανθρώπου είναι ένας ήλιος επί της γης. Όσοι είναι οι άνθρωποι, τόσοι είναι οι ήλιοι επί της γης. Και καθένας από αυτούς τους ηλίους είναι ορατός από τον ουρανό. 

Αγαπημένο θαύμα του Θεού! Η μικρούτσικη γη, ένα αστεράκι από τα πιο μικρά, να χωράει δισεκατομμύρια ήλιους! Μέσα από το χωματένιο σώμα του ανθρώπου λάμπει ο ήλιος! Ο άνθρωπος! Ένας μικρός θεός μέσα στη λάσπη. [σσ ευχόμενοι αυτός ο σκεπασμένος από λάσπη ήλιος, να λάμψει και ενεργήσει όπως προορίστηκε, από το κατ'εικόνα, στο καθ'ωμοίωσιν... αρκεί να βάλει την βάση της δικαιοσύνης, κατά το δικαιοσύνη μάθετε οι ενοικούντες επί της γης (Ησαϊα κς'9) και δεν αρνηθεί την καθαρότητα].  

Είναι Ευαγγέλιο, παναληθινό Ευαγγέλιο όχι δικό μου, αλλά των αγίων του Θεού- ότι, ο άνθρωπος είναι ένα μεγάλο μυστήριο, ιερό μυστήριο του Θεού. Τόσο μεγάλο και τόσο ιερό, ώστε ο ίδιος ο Θεός έγινε άνθρωπος, για να μας ερμηνεύσει όλο το βάθος του ανθρωπίνου μυστηρίου»… (Αγ. Ιουστίνος Πόποβιτς, Άνθρωπος και Θεάνθρωπος). 

(2) 4 ποταμοί, 4 αρετές κατά τους αγίους... μεταφράζοντας αυτούς σε σύνεση, εγκράτεια, δύναμη και δικαιοσύνη... (διάκριση και εγκράτεια σαν τίγρη και ευφράτη).... ώστε με αυτές να αντιδράσουμε και νικήσουμε την ανασφάλεια και αταξία που προξενούν τα αντίστοιχα πάθη που χειραγωγεί ο αντίδικος... Αδιακρισία, αφροσύνη, αδυναμία, αδικία (αμαρτία που μεθερμηνεύεται αστοχία)... 
η φλογίνη ρομφαία μεταξύ φρονήσεως και αφροσύνης για την βίωση αυτού του λογικού παραδείσου υπό την σκέπη Της Θεοτόκου ως Χρυσοπλοκώτατε πύργε, καὶ δωδεκάτειχε πόλις. Συνοδοιπορία από την εκτός Πόλι στην εντός…. Σταυροειδώς. προσευχή και κεφαλή κορωνίδα, βάσις κοιλία νηστεία, ακρόαση και τήρηση (δεξιά και αριστερά) όλα συμπυκνωμένα στο πνευματικό κέντρο της ύπαρξης του ανθρώπου, με στόχο την καθαρή καρδιά, να αναπαύεται η χάρις. Να σκηνώσει εν ημιν ο ήλιος... Αμήν δι ευχών.  

(3) έτσι, όποιος έχει κουραστεί από τον ωρυόμενο λέοντα, που στον κόσμο έχει αφεθεί ελεύθερος να τρομοκρατεί και να μας εδαφιοί, κατά το ...8 νήψατε, γρηγορήσατε· ὁ ἀντίδικος ὑμῶν διάβολος ὡς λέων ὠρυόμενος περιπατεῖ ζητῶν τίνα καταπίῃ. (Α'Πετρ.ε') υπάρχει λύση. Η νήψη, η γρήγορη είσοδος και η οργανική (μετά αγωγών, σαν φλέβα - αρτηρία - νεύρο) ένωση και ενσωμάτωση στο Σώμα που νίκησε τον θάνατο και κατήργησε τον διάβολο, όπως φαίνεται στο αχειροποίητο σημάδι που εμφανίζεται μόνο στην έντυπη μορφή, σαν οπισθόφυλλο του πρώτου (πριν πολλά χρόνια) πονήματος, (μύηση και ορθοδοξία, ως ορθόδοξη εμβάθυνση/μύηση) όπου τον δείχνει μαρμαρωμένο. 

Δρόμος προς τα έσω και προσευχητικό (προς ευχή) θησαυρό, για να παρέλθη η οργή Κυρίου: ... Βάδιζε λαός μου, εἴσελθε εἰς τὸ ταμιεῖόν σου, ἀπόκλεισον τὴν θύραν σου, ἀποκρύβηθι μικρὸν ὅσον ὅσον, ἕως ἂν παρέλθῃ ἡ ὀργὴ Κυρίου. [ᾨΔΗ ΠΕΜΠΤΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΗΣΑΪΟΥ τοῦ ΠΡΟΦΗΤΟΥ (Κεφ. κς', 9)] στο ταμιείον όπου ο θησαυρός της υιοθεσίας και η κληρονομία, με την σημείωση, αββά ο Πατήρ (Γαλ.δ'6) και νίκη των δυναστών στοιχείων που μας αιχμαλωτίζουν όσο είμαστε νήπια.   

Προσευχή Προς Τον Κύριον (Οσίου Εφραίμ Του Σύρου)

Δέσποινά μου, μη με εγκαταλείψεις (Όσιος Εφραίμ ο Σύρος)


---

ευχόμενος με το τελευταίο σχήμα (τα αγιογραφικά εντός, απέναντι και κατέναντι) μέσα στο Φως, απέναντι και κατέναντι εν σκιά, νάναι κάπως βοηθητικά, αλλά μόνο ως εξωτερική και αναλογική προβολή. Στην ουσία, όπως οι ομόκεντροι κύκλοι ξεκινώντας από τον άνθρωπο προς τα έξω ''ακουμπούν'' τα όρια του σύμπαντος, αλλά με την ταυτότητα της έξω ζωής, που την εξερευνούν τα χοϊκά αισθητήρια, αλλά και επηρρεάζουν και θετικά και αρνητικά (Η αμαρτία μας αντανακλάται και στα πεπρωμένα του σύμπαντος κόσμου - Ἅγιος Σιλουανὸς Ἀθωνίτης)... όμοιοι και απείρως σπουδαιότεροι ομόκεντροι κύκλοι συμπτύσσονται προς το κέντρο μας, όπου ''κατοικεί'' και οδηγεί τον άνθρωπο (αν Του προσφέρουμε τον οίκο και όχημά μας, ε-αυτό, εικόνα Αυτού) και αφορά την έσω Ζωή. Ζωή που ξεκινά από την πλευρά του νέου ΑΔΑΜ (XC). 
 

Μπορεί ο Θεός να δημιούργησε το σύμπαν και να έβαλε τον άνθρωπο στο κέντρο, αλλά να Τον βρούμε στο κέντρο μας, είναι άθλος, πρόσκληση και χάρι... 


Κι είναι άθλος σε έναν κόσμο και ιδίως μια εποχή, που η επικρατέστερη ευχή σε εαυτούς (μάλλον εαυτούληδες, τα παραμορφωμένα εγώ) και αλλήλους, είναι να περνάμε καλά 
(πάντα νοούμενα τα σαρκικά).... δι ευχών του αγ.Εφραίμ του σύρου που εορτάζουμε αύριο (28 Ιαν) και που παρατηρεί ότι Οἱ ἀνέσεις γεννοῦν λογισμούς ἀκολασίαςνα ευχόμαστε... και βιώνουμε (εκ του παρακλητικού του κανόνος) : 

Ἰσχὺν ἡμῖν δίδου κατὰ παθῶν, Ἐφραὶμ θεοφόρε, ταῖς πρεσβείαις σου πρὸς Χριστόν, ὡς ἂν τῆς ἰσχύος τοῦ δολίου, δι’ ἐνάρετου ζωῆς κατισχύσωμεν.

Δυνάμωσον Πάτερ τὸ ἀσθενές, τῆς ἐμῆς καρδίας, τῇ θερμῇ σου ἐπισκοπῇ, ὡς ἂν διανύσω θεαρέστως, τῶν ἀρετῶν τὴν ὁδὸν τὴν σωτήριον.


λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην το.... Η σχετική και η οντολογική δικαιοσύνη

---

το δε σύνολο, κυκλοφορούντα βιβλία σε ψηφιακή μορφή (αμήν ωφέλιμα) 



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου